- Spróbujemy nazwać członków bliższej i dalszej rodziny, np. mama, tata, brat, siostra, ciocia, babcia, dziadek, wujek.
- Będziemy podawać powiązania między członkami rodziny, np. babcia to mama mamy lub mama taty.
- Poznamy rolę jaką pełnią dziadkowie w rodzinie (opieka, zaspakajanie potrzeb dzieci i wnucząt).
- Rozwiniemy zdolność mówienia o uczuciach.
- Dowiemy się jak można okazywać szacunek osobom starszym.
- Będziemy kształtować uczucia przywiązania i szacunku do dziadków poprzez radosne przeżywanie ich święta.
- Sprawimy radość naszym dziadkom poprzez obdarowywanie ich samodzielnie wykonanymi upominkami.
- Posegregujemy przedmioty według jednej cechy (koloru, długości lub grubości).
- Wzbogacimy słownictwo i poćwiczymy pamięć w toku uczenia się wiersza i piosenek.
- Rozwiniemy słuch muzyczny i poczucie rytmu, a także nasze umiejętności wokalne.
- Będziemy prezentować własne możliwości taneczne i wokalne.
KARTY PRACY (CZ.1) strony 60-64